Uitzicht, inzicht, opzicht, gezicht. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van dick&froukje krosgoverde - WaarBenJij.nu Uitzicht, inzicht, opzicht, gezicht. - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van dick&froukje krosgoverde - WaarBenJij.nu

Uitzicht, inzicht, opzicht, gezicht.

Door: dick-froukje

Blijf op de hoogte en volg dick&froukje

17 Mei 2011 | Nederland, Apeldoorn

Ja hoor, weer thuis,
een heel ander uitzicht nu! Door de te enthousiast gesnoeide bomen kijken we nu tuinen ver bij de buren. Nu al missen we het vergezicht op de steeds weer veranderende zee en de verre eilanden die we overigens de laatste paar dagen pas goed konden zien. Toch hebben we, ondanks het aanhoudende koude en slechte weer, het enorm naar ons zin gehad. We hebben vrijwel alle wandelingen die we van plan waren te maken, gemaakt. We hebben veel aardige, leuke en interessante mensen ontmoet. We hebben boven verwachting vaak lekker gegeten. We zijn enorm verwend door vele gastvrije Grieken met eten en drinken.
Eén van de leukste avonden was een doopfeest waar we toevallig in verzeild raakten toen we met een Grieks stel gingen eten bij een met hun bevriende restauranthouder. Er werd natuurlijk gedanst en gezongen, maar heel bijzonder, er waren 4 pappa's die van de partij waren.
Eén was een zeer goede zanger en klarinetspeler, één danste erg mooi, en later op de avond bleek één van hen ook een ware virtuoos op de viool en de luit. Het plezier spatte ervan af. Zelfs toen de famiie al opgestapt was, werd er nog doorgespeeld tot in de kleine uurtjes.
Tja, dan is het hier wel weer even wennen met onze bouwvakkerbruine gezichten.
We willen jullie bedanken voor de vele reacties, e-mails, sms-jes, die ons door de donkere dagen van de griekse winter heensleepten.
P.S. Froukjes mobiele nummer wordt weer: 0630479637. Ons thuis e-mailadres wordt weer dirkkros@12move.nl
Groeten, Dick en Froukje

• 18 Mei 2011 - 09:59

Elvira:

Goed om te lezen dat jullie heerlijke herinneringen hebben! En net op tijd terug in Nederland om je te verdiepen in alle festivals en het festival Oude Muziek in Utrecht (vanaf 26 augustus). Binnenkort maar weer eens samen een concertje pakken?

• 21 Mei 2011 - 08:41

L Van O:

Welkom thuis, klinkt wrang begrijp ik maar er moeten diepte punten zijn om de pieken te ervaren of klinkt dat erg calvinistisch?
    Tot binnenkort hoop ik.