Alweer terug ? - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van dick&froukje krosgoverde - WaarBenJij.nu Alweer terug ? - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van dick&froukje krosgoverde - WaarBenJij.nu

Alweer terug ?

Door: dick-froukje

Blijf op de hoogte en volg dick&froukje

08 Mei 2009 | Nederland, Apeldoorn

Meir. De bloesem dwarrelt van de bomen. Zwaar geurende meidoorns en lijsterbessen. De r is in de maand.We zijn maar begonnen met werken en het verwerken van een jetlag van hier tot Buenos Aires. Argentinië, wat een land ! Fantastisch, zowel het landschap als de mensen, nog nooit hebben we op een reis zoveel ontzettend aardige, gastvrije en warmvoelende mensen ontmoet. Min ? Ja toch wel, de restaurants zijn over het algemeen matig, dus de keukenprins mocht weer zijn enige recht uitoefenen. Of dat beviel ? Zie foto !
We bedanken jullie voor de vele mailtjes en opmerkingen, die we hebben mogen ontvangen, het is altijd heerlijk iets van het thuisfront te horen.
Hasta la Pasta ?

• 08 Mei 2009 - 08:08

Inge:

Dag wereldreizigers, fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn. Tja, lach maar, zo ben ik, de foto's van de reis waren adembenemend soms, maar toch, fijn als het weer goed afgelopen is :-)

Wat zullen jullie moeten wennen ... hoe kom je er bij om meteen aan het werk te gaan ?
    Wij zijn inmiddels getrouwd en daar nog een beetje in de ban van. Langzaam komen we weer op aarde neer ...

Tot gauw!

• 08 Mei 2009 - 14:14

Marian Van S.:

welkom thuis dick en frouk!!
    Wat is jullie emailadres, dan stuur ik een mail met wat prive informatie, of even bellen??
    Rust lekker uit het weekend!!!
    Groet, Marian

• 08 Mei 2009 - 14:29

Elvira:

Ha,ik herken de wijnproeverij uit Salta! Foz ook indrukwekkend he? Nou ik geniet nog even van een paar dagen Cusco eo, wordt half mei weer in Nederland uitgespuugd!

• 08 Mei 2009 - 14:31

Willem:

Swine flu? Welkom thuis.

• 13 Mei 2009 - 15:32

Niels:

Tot ziens op de Pasar Malam Besar!

• 01 Juni 2009 - 16:51

Henk&Jose:

Nou dat ziet er gezellig uit,maar jullie zijn dan ook goed afgevallen denk ik.Wij zijn gisteren thuis gekomen uit zuid spanje en vonden 5000 km al welletjes in 4 weken maar wij hebben wel heer-
    lijk gegeten.Jullie moe-
    ten gelijk aan het werk en dat moeten wij ook.Ge-deelde smart is halve smart.Jullie zijn weer heelhuids thuis en hebben weer geweldig veel gezien en meegemaakt dat heb je binnen.Volgende week hebben wij de opening van ons project ik stuur jullie de uitnodiging.
    groeten van henk&jose